حضور فرش لوکس در پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران


پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران سال 1402

پانزدهین دوره نمایشگاه فرش ماشینی تهران در حالی برگزار می‌شود که برترین برندهای فرش ماشینی کشور و فعالان بین‌المللی صنعت نساجی دور هم گرد می‌آیند تا جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های صنعت فرش را در معرض دید عموم قرار دهند. انتظار می‌رود این دوره با مجری‌گری شرکت توسعه اوراسیا نوید به یکی از موفق‌ترین رویدادها در تاریخ برگزاری نمایشگاه تبدیل شود.

⬅️ تاریخ برگزاری: 3 الی 6 آبان ماه 1402
⬅️ زمان بازدید: 8 الی 15
⬅️ محل برگزاری: اتوبان چمران، خیابان سئول، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران


لازم به ذکر است بازدید از پانزدهین نمایشگاه فرش ماشینی تهران برای عموم آزاد بوده و شما همراهان فرش لوکس می‌توانید در این صفحه اخبار و اطلاعات مرتبط با نمایشگاه و شرکت کنندگان را مطالعه کنید؛ این صفحه در طول روند برگزاری نمایشگاه و پس از اتمام آن بروز خواهد شد.



نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران بزرگترین گردهمایی تجار، نقش‌آفرینان و علاقه‌مندان صنعت فرش کشور است که از دهه 80 و به مدت پانزده سال برگزار شده است. در چهاردهمین دوره برگزاری این نمایشگاه که فرش لوکس هم در آن شرکت داشت، شاهد حضور بیش از 140 برند مطرح داخلی و خارجی در فضای 30 هزار متری نمایشگاه بودیم که به رویداد شکوه خاصی بخشیدند.

❕اینجا می‌توانید به اخبار و رویدادهای چهاردهمین دوره نمایشگاه فرش ماشینی تهران دسترسی داشته باشید❕

به عنوان تولیدکننده یا فعال این صنعت، با شرکت در پانزدهمین دوره نمایشگاه فرش تهران از فرصت‌های زیر بهره‌مند خواهید شد:

✅ برقراری روابط تجاری نزدیک با تجار و فعالات این حوزه
✅ ارتباط مستقیم با طیف گسترده‌ای از مشتریان و علاقه‌مندان صنعت فرش
✅ آگاهی درباره جدیدترین رویکردها و فناوری‌های روز دنیا
✅ یافتن شکاف‌های موجود در بازار برای تدوین استراتژی‌های جدید
✅ گسترش تجارت خود به بازارهای بین المللی
✅ نمایش برند خود در یک رویداد جهانی با حداقل هزینه

در این نمایشگاه طیف وسیعی از کالاهای حوزه نساجی، از فرش، موکت و کفپوش گرفته تا نخ و الیاف، تجهیزات صنعتی و تکنولوژی‌های جدید، توسط شرکت کنندگان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه به خریداران و علاقه‌مندان بازار فرش نیز فرصت می‌دهد تا به جدیدترین محصولات این حوزه با شرایط خرید متنوع دسترسی داشته باشند؛ فرصتی که تنها یکبار در سال پیش می‌آید!

نقشه پانزدهمین دوره نمایشگاه فرش ماشینی تهران

در این دوره مجری برگزاری نمایشگاه شرکت اوراسیا نوید است که با همکاری اتاق بازرگانی کاشان مدیریت رویداد را بر عهده خواهند داشت. برای حضور در این نمایشگاه از 3 الی 6 آبان ماه و از ساعت 8 صبح لغایت 15 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران حضور به هم رسانید.

هنگام بازدید از نمایشگاه ما را فراموش نکنید 🙂؛ فرش لوکس را در سالن 6 و در غرفه 11 در همکاری با فرش صاحبقران و فرش آیپک خواهید یافت. خوشحال می‌شویم میزبان شما در 15اُمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران باشیم. در ادامه برای تسهیل بازدیدتان نقشه سالن، اماکن و دسترسی‌های نمایشگاه قرار داده شده است. 




گالری تصاویر

⬅️ به‌زودی اضافه خواهد شد ...

دیدگاه کاربران

ارسال یک دیدگاه

هیچ یک از اطلاعات وارد شده به جز نام شما منتشر نخواهند شد شده اند.

عملیات انجام شد